SELAMAT DATANG KE DUSUN AGRO

Selection Baka Kambing Dari Australia

>> Khamis, 19 November 2009

Sebahagian dari Video Clip sekitar lawatan dan selection baka-baka Kambing Di Australia




Salam..?

Bagi tidak menghampakan peminat-peminat baka kambing dari Australia sekali lagi Dusun Agro telah membuat selection utk next shipment yg. dijangka landed end of Dec. selewat-lewatnya. Untuk pengetahuan anda Dusun Agro telah berada di sana selama 10 hari bagi meninjau stock yg available, seperti boer, dairy goat, Kalahari dan bebiri dorpers Kepada peminat Baka-baka kambing dan Dorpers boleh membuat tempahan dari sekarang kerana stock yg ada agak terhad.Bagaimana pun kami berharap semua pembeli memahami dengan harga yg kami tawarkan masih lagi berada pada paras yg waras dengan keadaan currency Australia yg agak tinggi. Tak boleh nak adjust semuanya di luar kawalan sesiapa cuma kami masih lagi sedia berkongsi minat dan pengalaman kami di sana, oleh yang demikian kami tetap akan landed kan utk next...next...next shipment.
Harga bagi setiap kambing adalah berdasarkan gred yang telah ditentukan dan ianya mengikut standard harga pasaran semasa.

Manakala utk mereka yg membeli/menempah slaughter goet farel/boer yg di jangka landed sebelum Hari Raya Korban di ucapakan ribuan terima Kasih kerana sudi membeli dgn kami.

Kami juga dalam usaha membawa rusa2 australia utk next shipment bagi tujuan breeding sendiri, kepada yg berminat utk join shipment kami alu-alukan. Boer tetap menjadi pilihan kami begitu juga dairy goat dan dorper.


0 ulasan:

Boer Goat, importer,breeder, naturally breed,livestock

Footer

Penafian : Segala maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini adalah berdasarkan kepada pengumpulan maklumat dan pandangan kami. Oleh itu , pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa juga kehilangan ataupun kesan sampingan yang berlaku terhadap mana-mana individu ataupun organisasi lain kesan ke atas penggunaan maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini. Terima Kasih
Salam Hormat dari Dusun Agro


  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP