SELAMAT DATANG KE DUSUN AGRO

CLOSED ODER....!

>> Selasa, 28 April 2009

Salam... dan selamat sejahtera kepada semua rakan-rakan ternak khususnya kepada semua yang setia melayari blog DUSUN AGRO dan terima kasih kami ucapkan juga kepada semua rakan yang berurusan dengan kami untuk shipment mei ini. Terima kasih kami buat brader Hisyam peminat setia dorper, saudara Fairus , Tuan haji Baharum, En Azmi, Brader Rashid, Adi, Abg Zai dan kepada sesiapa saja yang sudi berurusan dengan DUSUN AGRO dan www.pbramunia.blogspot.com.
Untuk pengetahuan semua, pagi nie 28 April brader zizan bersama seorang lagi teman kami di sana akan mula melakukan selection dibeberapa farm di Queensland bagi tujuan membawa baka-baka kambing yg dijangka landed on MEI 2009.
Oleh demikian, pihak kami akan closed oder selewat-lewatnya pada 1 mei sementara brader zizan sedang membuat selection di sana. Tiada sebarang penambahan disaat-saat selepas tarikh tersebut adalah kerana bagi mengelakkan sebarang kelewatan tarikh landed nya di KLIA.
Kepada pembeli yg telah membuat pembayaran deposit, pihak kami akan memaklumkan sebarang info atau perkembangan aktiviti yang berkaitan dengan proses pemilihan kami di sana melalui email atau talian telefon.
Manakala kepada rakan-rakan ternak yang masih berminat untuk join shipment tersebut sila berurusan dengan pihak kami secepat yang mungkin ditalian hayat yg tertera di bawah:
suko : 013-3883635 / 013-3993635

0 ulasan:

Boer Goat, importer,breeder, naturally breed,livestock

Footer

Penafian : Segala maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini adalah berdasarkan kepada pengumpulan maklumat dan pandangan kami. Oleh itu , pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa juga kehilangan ataupun kesan sampingan yang berlaku terhadap mana-mana individu ataupun organisasi lain kesan ke atas penggunaan maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini. Terima Kasih
Salam Hormat dari Dusun Agro


  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP