SELAMAT DATANG KE DUSUN AGRO

SHIPMENT ON MEI

>> Jumaat, 15 Mei 2009

Assalamualikum...?
Terlebih dahulu kami dusunagro dan http://www.pbramunia.blogspot.com/ mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pembeli dan rakan-rakan ternak yg berurusan dengan kami. Agak bzy ckit kebalakangan nie coz urusan segala dokumentation utk kambing landed before end of this mei. InsyAllah setakat ni segalanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancangkan, cuma agak terkejut shipment kali ni tetiba je semua costing di ausie naik 100% dan ditimpa pula dengan kadar currency yang agak menggerunkan, (risiko terpaksa kami tanggung dengan hati yg berat huhuuhuu) kepada yg telah membuat tempahan dengan sedikit deposit kami tetap dengan harga lama yg ditawarkan, walaupun terpasksa telan air liur heheheeee selebihnya kite tggu shipment landed Manakala dari segi date landed yg tepat belum kite ketahui lagi dan segala perkembangan berkaitan dengan shipment akan kite update selalu di blog.
Hampir 1 mggu kawan tak berkesempatan tgok kambing sendiri kat pagoh dan harap2 sentiasa dalam lindungan NYA amenn
Untuk makluman semua shipment kali ini lebih kepada kambing slaughter farel dan juga boer wether yang average weight nya memang memberangsangkan , kalau ada yg berminat jemput datang ke animal hotel untuk dapat kan harga yang memberangsangkan juga.
Bagaimana pun kambing2 breeding tetap menjadi pilihan dan tentu ada kami bawakan extra kambing breeding does f1/f2/f3/f4 , stud does and stud buck registed/ kalahari does unregisted / boer does unregisted/ seanan does and buck registed dan juga dorper Ram Fullblood serta Ewes f3/f4/f5. Seperti biasa semua kambing2 tersebut masuk melalui 'breeding protokol' untuk tujuan pembiak bakaan.
Walaupun segala costing dan juga kadar currency yang naik, namun ianya tidak terlalu mempengaruhi harga yang kami tawarkan masih lagi pada kadar mampu milik kepada semua rakan-rakan ternak. Kepada yang berminat boleh lah berurusan terus dengan kami selagi stok masih ada untuk shipment kali ini dan kepada yang merancang untuk join
Next shipment JUN/JULY pun dipersilakan untuk menghubungi kami di talian sepanjang masa
013-3883635 suko / 013-7233635 azizan.

0 ulasan:

Boer Goat, importer,breeder, naturally breed,livestock

Footer

Penafian : Segala maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini adalah berdasarkan kepada pengumpulan maklumat dan pandangan kami. Oleh itu , pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa juga kehilangan ataupun kesan sampingan yang berlaku terhadap mana-mana individu ataupun organisasi lain kesan ke atas penggunaan maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini. Terima Kasih
Salam Hormat dari Dusun Agro


  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP