SELAMAT DATANG KE DUSUN AGRO

SHIPMENT PENGHUJUNG TAHUN Kambing / Berbiri / Dairy Goat...

>> Khamis, 19 Ogos 2010

عليكمlسلام



Sempena Ramadhan yang mulia nie dipendekkan cerita kepada sesiapa rakan ternak yang berminat nak dapatkan kambing baka tenusu FB registered British Alpine/seanan/Anglo Nubian bolehlah membuat tempahan sekarang. Kami perlukan confirmation daripada anda yang berminat yang masih tercari-cari baka kambing tenusu FB Registerted dari Australia. Ready stock ada dalam 200 ekor siap sedia untuk selection. Harga boleh dirunding dan boleh dibawa berbincangmengikut adat kite orang melayu tawar menawar digalakkan Dapatkan pada harga discount pada mereka yang membeli lebih dari 20 ekor.

Selain daripada itu kami juga bersedia membekalkan baka-baka dorper (b/head) kepada yang berminat dengan kualiti untuk pembiakbakaan. Untuk makluman stock dorper , dairy goat yang sedia ada di kandang telah habis di borong. Tinggal sikit-sikit aje boer yang tinggal untuk tatapan. Oleh demikian sekiranya ada permintaan kami akan tunaikan untuk shipment akan datang.




Manakala untuk bekalan slaughter pula, kami anggarkan shipment akan landed seminggu sebelum Aidilfitri dan permintaan masih lagi dibuka kepada semua. Untuk makluman lanjut berhubung terus di talian hayat tetera:




suko : 013-3883635

zizan : 013-7233635





















0 ulasan:

Boer Goat, importer,breeder, naturally breed,livestock

Footer

Penafian : Segala maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini adalah berdasarkan kepada pengumpulan maklumat dan pandangan kami. Oleh itu , pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa juga kehilangan ataupun kesan sampingan yang berlaku terhadap mana-mana individu ataupun organisasi lain kesan ke atas penggunaan maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini. Terima Kasih
Salam Hormat dari Dusun Agro


  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP