SELAMAT DATANG KE DUSUN AGRO

NEXT SHIPMENT ON JULY...!

>> Rabu, 10 Jun 2009

Salam..?
Bagi tidak melengahkan masa kami DUSUNAGRO dan sedang membuat selection utk next shipment dijangka landed middle of july selewatnya. Untuk pengetahuan brader zizan PB RAMUNIA telah berada di sana seminggu yg lepas bagi meninjau stock yg available, kami juga mempunyai stock dairy goat yg terhad spt seanan, toggenburg dan british alphine.

InsyAllah mggu depan brader zizan akan upload pic dairy goat disana, bagaimana pun utk mggu nie brader zizan agak buzy dan tertekan sedikit bagi menguruskan shipment dorper yg masih lagi tersangut atas sebab yg tertentu dan akan diusahakan secepat yg mungkin, insyAllah akan landed selewatnya mggu hadapan. Selagi blum landed selagi tu ler kwn pun mkn x kenyang mandi x basah lorrrrr. Kepada peminat dairy goat boleh membuat tempahan dari sekarang kerana stock yg terhad.

Manakala utk mereka yg tertumpu kepada slaughter goat kami minta tempahan awal kerana mudah bagi kami untuk membuat pemntauan menyediakan stok awal, tiada tambahan utk slaughter goet farel/boer selepas 20 jun, ini adalah bagi mengelakkan kelewatan dan juga arrangment disana.

Bagaimana pun kami berharap semua pembeli memahami dengan harga yg kami tawarkan masih lagi berada pada paras yg waras dengan keadaan currency yg semakin mendadak naik daaaaaa. Tak boleh nak adjust semuanya di luar kawalan sesiapa cuma kami masih lagi sedia berkongsi minat dan pengalaman kami di sana, oleh demikian kami akan tetap landed utk next...next...next shipment.

Kami juga dalam usaha membawa rusa2 australia utk next shipment bagi tujuan breeding sendiri, kepada yg berminat utk join shipment kami alu-alukan. Boer tetap menjadi pilihan kami begitu juga dairy goat dan dorper.





Selain daripada itu kite juga telah terjumpa produk Horny Goat Weed yg mana dapat membantu kambing2 jantan menunjukkan kejantanannya dlm bentu tablet yg kami cuba promosikan dgn harga RM5 sebiji, bagi membantu masalah kambing jantan yg lemah tahap libidonya, kira mcm viagra lerrr but utk kambing daaaaaa.

0 ulasan:

Boer Goat, importer,breeder, naturally breed,livestock

Footer

Penafian : Segala maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini adalah berdasarkan kepada pengumpulan maklumat dan pandangan kami. Oleh itu , pihak kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa juga kehilangan ataupun kesan sampingan yang berlaku terhadap mana-mana individu ataupun organisasi lain kesan ke atas penggunaan maklumat yang terdapat di dalam laman blog ini. Terima Kasih
Salam Hormat dari Dusun Agro


  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP